Opinie

ENKO | 2018.03.27
skin nie doszedł mi
Mimikyu case-ninja.pl | 2018.03.13
naprawde bardzo fajna strona skiny są bardzo tanie :DDDDDDDDDDDDDD
Karol739 | 2018.03.10
Super skiny za tanio :D Polecam kazdemu, ja czekalem 5 minut :P
??? | 2018.03.02
ile mniej wiecej czeka sie na skiny ?
Typowy Polak (CSGO-SKINS.COM) | 2018.02.02
tanie są skiny ale potrzeba długo czekać
vertoks | 2018.01.27
dlaczego trzeba czekać na skina koło 30 min a na innych stronach 1 min :)
MagicKubus | 2018.01.07
Czekam już parę godzin na skina :)
Masion7 | 2017.12.25
Trzeci dzień już czekam na skina (kłamcy)
screed csgomassive.com | 2017.12.16
czekam na skiny :D
?FiXen SkinyVadera.pl | 2017.11.26
Fajny Sklep Polecam Cieplutko
PoliceDuck | csgo-skins.com | 2017.10.22
Czekam na skina 18 godzinę
sudofake | 2017.08.26
ile może minąć czasu zanim dostane zakupionego skina?
Kapi123be23 | 2017.08.21
Bardzo fajna stronka polecam
Mixir [400 sub] SkinyVadera.pl | 2017.08.03
Bardzo dobra roziwjająca się strona niektóre skiny droższe niż na rynku ale niektóre tańsze Polecam
?666satan666? | 2017.07.21
beznadzieja przebicie z kosmosu zapłaciłem 3 zł za naklejke wartą 20 centów >:( nikomu nie polecam
gryzak | 2017.07.12
zajebiście przyszedł plus naklejka polecam xddd
BartF| | 2017.07.02
Czekam na skina już 24 h nadal nie mam oferty
Kendall CSGO-SKINS.com | 2017.06.23
Czekam ponad godzinę na przyjście oferty
«-E-» | 2017.06.17
Bardzo dobry sklep. Wiele metod płatności. Administratorzy szybko odpowiadają na pytania. Polecam :)
ernest189 hellcase.com | 2017.06.11
ile czeka się na skina?
KLADR SkinyVadera.pl | 2017.05.15
polecam zmienić nick
Mrbako SkinyVadera.PL | 2017.05.14
o co chodzi status skina Oczekiwanie... proszę o odpowiedz :D
NitromaxPL | 2017.05.09
Polecam goraco i Zapraszam :)
VeRmUxPompa SkinyVadera.pl | 2017.05.07
Bardzo fajny sklep :) Dzięki dodaniu na Steamie do nicku SkinyVadera.pl wylosowałem 5zł! Skiny przyszły po ok.30 sekundach ;)
gasi | 2017.05.03
Skiny przychodzą niedługo po zamówieniu, a tu jest o tyle lepiej niż na Steam, bo tu się płaci w złotówkach i nie trzeba się martwić przewalutowaniem